zondag 18 januari 2015

Dromen van...

Aangezien ik deze dagen druk bezig ben voor school met papers en deadlines, is dit hét ideale moment om weg te dromen bij allerlei dingen die al lang op mijn verlanglijstje staan. Volgende week review ik enkele leuke Essie lakjes voor jullie, maar kijken jullie eerst even mee naar mijn wishlist?



1. Urban Decay - Naked 3

Sinds het nieuwste palet in de Nakedreeks uitgekomen is, kan ik er mijn ogen niet van afhouden. Zò mooi is het! De combinatie van rozige neutrals, van glitterend roze tot mat diepzwart doet me helemaal wegsmelten. Nog maar te zwijgen van de mooie finishes die het palet heeft: mooie parels, glimmende metallics en zachte mattinten. 

Prijskaartje? Zo'n €49,90 via BeautyBay. Nog even verder dromen dus!

2. Benefit - Hervana Blush

Als ik nog maar naar de verpakking en de kleurenswirl kijk, word ik al helemaal verliefd op deze blush. In de gigantische Sephora in Parijs probeerde een van de verkoopsters de blush op mijn wangen en hij bleek perfect te zijn voor mijn lichte tint. Eerst was deze blush enkel te verkrijgen in de Douglas in Nederland, maar een klein vogeltje fluisterde in mijn oor dat er sinds kort een Benefitcounter is in de Inno in Hasselt. Woehoe! 

Prijskaartje? €33 via Douglas of in de Inno Hasselt
3. Too Faced - Primed & Poreless

Too Faced, waarschijnlijk een van mijn favoriete merken, heeft naast prima oogschaduwprimers ook geweldige faceprimers. De producten zien er niet alleen supermooi uit, ze zijn ook cruelty free en dat doet me veel plezier. Too Faced Primed & Poreless is een gezichtsprimer die je onder je poeder foundation of bronzer kunt dragen. Of gewoon zo, om er goed uit te zien zonder make-up. Aangezien ik poeder foundations verkies boven vloeibare, is dit de perfecte oplossing als je graag de hele dag een flawless look wilt. Pluspuntje: de primer bevat vitaminen A & C en moerbei-extract die je huid zouden hydrateren en detoxifiëren. 

Prijskaartje? €20,80 via BeautyBay.

Er staat nog véél meer op mijn beauty wishlist, maar als ik deze drie spulletjes de komende maanden in mijn handen krijg, zal ik al heel blij zijn. En jullie, wat staat er zoal op jullie wishlist?

Liefs,
Nel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten